ببار ای بارون....

 ببار ای بارون ببار 
رو اتیش دل بی قرار 
از بابای من خبر بیار
ای بارون
بگو دلم تنگشه 
بیاد همدم غمها بشه
بیاد ببینه دلم چشه
ای بارون
بیا باباجون بیا 

روزم شده مثه شب سیاه
خیلی کشیدم از خیلیا
بیا دورت بگردم بیا
بیا بابا
بابا پاهام خونیه سه ساله تو زندونیه
گریه کردنم پنهونیه
کنج ویررونه مهمونیه
ای بارون

یادش بخیر یاس من
همه ی عشق و احساس من 
لبخند عمو عباس من
ای بارون
یادش بخیر اصغرم
لالای گل پرپرم
کجا رفته داداش اکبرم
ای بارون


دلم تنگه ای خدا 
چی میکشه دلم از بلا
ماه من توی طشت طلا
کاش پا نمیزاشتیم کربلا
ای بارون

ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن خون ببار
رو آتیش دل بیقرار
از بابای من خبر بیار 
ای بارون 
ببار ای بارون ببار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, | 18:4 | نويسنده : آتریسا |